Update CS:GO 5.05.2016

Maj
05

Update CS:GO 5.05.2016

Poniżej znajdziecie pełny opis najnowszego patcha z dnia 5 Maja 2016.

MISC:

  • naprawiono możliwe zdalne wykorzystywanie błędu w rozbiorze KeyValues
  • naprawiono błąd, który pozwalał serwerom społeczności na nadpisywanie niektórych plików gry
  • dodano wsparcie dla vbsp
  • dodano fińską wersję bloga CS:GO w grze
  • zakończono okres świąteczny w grze
  • dodano komendy cl_weapon_debug_show_accuracy i cl_weapon_debug_show_accuracy_duration
    – w przypadku, gdy komenda cl_weapon_debug_show_accuracy ustawiona jest na 1 i gracz oddaje strzał, pojawia się 12-calowy okrąg w „Efektywnym Zasięgu” broni
    – w przypadku, gdy komenda cl_weapon_debug_show_accuracy ustawiona jest na 2 i gracz oddaje strzał, okrąg pojawi się na powierzchni, w którą celuje, by pokazać, że dany obszar mógłby zostać trafiony
    – komenda cl_weapon_debug_show_accuracy_duration (domyślna wartość 10) określa jak długo okręgi są pokazywane

Audio:

  • zwiększono promień dźwięku rozbrajania C4
  • naprawiono błędy, które sprawiały, że po wyjściu z gry przy pomocy ALT+TAB, a następnie powrocie do niej, odtwarzane były niepoprawne dźwięki

Mapy:

  • Cache:
    – poprawa widoczność na podstawie informacji od graczy będących daltonistami
    – poprawa tekstur
    – nowe venty
    – dodano subtelne wskaźniki do rzucania granatów
    – dodano naklejki wskazujące obszar, w którym można podłożyć bombę na B
    – dodano grafikę do sun-roomu
    – naprawiono dystans zanikania w vent roomie
    – naprawiono błąd, który sprawiał, że pod ventem nie można było odzyskać broni
    – naprawiono wszystkie znane miejsca, w których mogła utknąć bomba
    – naprawiono exploit związany z flashami ze środka do vent roomu
    – naprawiono pixelwalki na midzie, spawnie terro, mainie A i bs-ie A
    – poprawiono siatkę .nav
  • Nuke:
    – poprawiono celność granatów odbijających się od metalowych kontenerów
    – od teraz odtwarzane są poprawne dźwięki kroków w zależności od materiału po jakim chodzimy
    – optymalizacja wydajności
    – usunięto stos skrzyń ze strony CT
    – usunięto balustrady z zewnątrz huta
    – usunięto balustrady z heavena
    – zmniejszono głośność otaczających dźwięków nie będących bezpośrednio związanych z grą
    – naprawiono przewidywalność otwierania i zamykania drzwi
    – poprawiono siatkę .nav
    – naprawiono interakcję +use
    – naprawiono błąd, który sprawiał, że podwójne drzwi były blokowane po tym, jak drugie podwójne drzwi zablokował gracz

About c0d3r

Leave a comment