Update CS:GO 17.02.2016 Operacja Wildfire

Lut
20

Update CS:GO 17.02.2016 Operacja Wildfire

Operacja Wildifre:

  • Operacja Wildfire została udostępniona: link
  • siedem map społeczności dostępnych jest w Matchmakingach i innych trybach gry dzięki Operacji Wildfire
  • można już nabywać dostęp do Operacji Wildfire (5,99$), który daje dostęp do następujących elementów:
    – moneta Operacji Wildfire, którą można ulepszać przechodząc kolejne misje
    – dziennik Operacji Wildfire
    – Kampania Gemini, którą można przejść w trybie kooperacji, a jej misje można powtarzać
    – Kampania Wildfire zawierająca 30 misji w trybach Casual, Arms Race, Demolition i Deathmatch
    – Misje Blitz, które są globalnymi wydarzeniami dające bonus doświadczenia
    – dostęp do dropów z kolejkcji Operacji Wildfire: Cobblestone, Cache, Overpass, Gods and Monsters, Chop Shop i Rising Star
    – ekskluzywny dostęp do case’a Operacji Wildfire, który 16 skinów stworzonych przez społeczność oraz Nóż Bowie
  • Nuke powrócił. Więcej informacji znajdziecie tutaj

Rozgrywka:

Wyścig zbrojeń:

  • poświata lidera nie jest już widoczna przez ściany
  • M4A1-Silenced został dodany do karabinów dostępnych w tym trybie

Interfejs użytkownika:

  • poprawiono ikonę AWP
  • filtr ekwipunku działa od teraz poprawnie
  • sortowanie ekwipunku w zależności od jakości lepiej grupuje przedmioty
  • zaktualizowano ikonę ładowania mapy Nuke

MISC:

  • naprawiono błąd, który sprawiał, że krople deszczu nie wyświetlały się poprawnie, gdy patrzyliśmy z perspektywy obserwowanego gracza
  • detale (jak chociażby trawa) zostały ulepszone, co pozwala na renderowanie większej liczby niższym kosztem

SDK:

  • [vbsp.exe] podniósł wartość MAX_MAP_ENTITIES z 16384 do 20480, by kompilować większe mapy
  • mapy mogą mieć kilka obrazów radaru w zależności od tego, jak wysoko położony jest gracz
  • dodano kilka elementów, by wspierać nowy typ misji: Co-op Strike (game_type 4, game_mode 1)
    – dodano przedmioty Co-op Strike: Heavy Armor, Tactical Awareness Grenades i Medi-Shot
    – dodano nowe miejsca spawnu
    – dodano wybuchającą beczkę
    – func_hostage_rescue może być teraz zablokowana
    – dodano przeciwnika Heavy Phoenix
  • dodano item_coop_coin, która pokazuje, ile monet (z trzech) zebrano
  • game_player_equip została zaktualizowana, by pozwalać mapom na danie broni aktywatorowi
  • prop_door_rotating od teraz blokuje nav, gdy zamknięte, zablokowane lub nietłukące
  • dodano komendę mp_c4_cannot_be_defused, która nie pozwala na rozbrojenie bomby
  • przywrócono env_gunfire z HL2
  • dodano dwie komendy do zarządzania upuszczoną bronią:
    – weapon_auto_cleanuo_time – jeśli jest ustawiona na wartość inną niż 0 to bronie znikną po określonym czasie
    – weapon_max_before_cleanup – jeśli jest ustawiona na wartość inną niż 0 to broń, od upuszczenia której minęło najwięcej czasu zostanie usunięta z mapy, by zachować określoną liczbę broni
  • dodano trzecią opcję do mp_death_drop_grenade, która sprawia, że wszystkie posiadane granaty wypadają (używana w Co-op Strike)
  • zaktualizowano bronie w Hammer fgd, by używać modeli broni, które pasują do tych, które używane są standardowo
  • dodano env_sprite_clientside

Mapy:

  • Nuke:
    – mapa dostępna jest od teraz w matchmakingach i innych trybach gry z grupy map Operacji Wildfire
  • Cache:
    – poprawiono spawny DM
    – poprawiono gładkość radaru
    – poprawiono gładkość wyglądu
    – dodano fizykę do płotu w sun roomie
    – naprawiono wiele pixel walków
    – naprawiono ścianę na środku, przez którą można było skanować tylko z jednej strony
    – płot na spawnie terrorystów został poprawiony
  • Mirage:
    – usunięto lampy ścienne, które blokowały widoczność z budki z biletami na A w kierunku środka
    – usunięto półkę w sklepie niedaleko bombsite’u B
    – dodano płytę ze sklejki na A, która sprawia, że rzucanie granatów bardziej jednostajne
    – niewielkie zmiany w Safehousie, Lake i Shoots

About c0d3r

Leave a comment