UPDATE CSGO 10.06.2016

Cze
10

UPDATE CSGO 10.06.2016

Mimo, że aktualnie trwają kwalifikacje offline do ESL One Cologne 2016, to Valve zdecydowało się wypuścić dość ważną aktualizację do Counter-Strike: Global Offensive. Najnowszy patch zdecydowanie najwięcej zmian wnosi na mapach. Waga tej aktualizacji wynosi 99.2 mb

MISC:

  • wprowadzono nową karę za samobójstwo lub rozłączenie się gracza. Zamiast braku przychodu na koniec rundy dla tego gracza, żyjący gracz z drużyny przeciwnej będzie otrzymywał tyle pieniędzy, ile trafiłoby na jego konto za zabicie rywala
  • na oficjalnych serwerach Valve głosowanie na kolejną mapę nie będzie zawierało mapy, na której aktualnie trwa mecz
  • zmodyfikowano zachowanie mp_endmatch_votenextmap_keepcurrent (domyślnie 1). Kiedy ustawimy tę komendę na 0, nie będzie można głosować na mapę, na której trwa mecz
  • komenda cl_weapon_debug_show_accuracy 2 wykorzystuje pełne hitboxy graczy
  • naprawiono błąd, który sprawiał, że moneta dziennika nie była dostępna przez interfejs ekwipunku

OSX/Linux:

  • wybranie ustawienia „Fullscreen” daje CS:GO wyłączność na ten tryb, a „Windows Fulscreen” nie daje wyłączności

Tryb obserwatora:

  • dodano komendę spec_player_by_accountid, która zmienia cel obserwatora na gracza ze SteamID64 wykorzystanym jako argument
  • dodano komendę spec_lock_to_accountid, która, jeśli jest włączona, zablokuje obserwatora na graczu, który ma sprecyzowane SteamID64

Mapy:

  • Cobblestone:
    – dodano schody do platformy na B, które dają graczom CT dodatkowe opcje obrony
    – zaktualizowano drzewa tak, aby miały dokładniejszy model kolizji
    – naprawiono błąd renderowania na otworze w ścianie niedaleko bombsite’u A
    – naprawiono różne bugi
    – poprawiono widoczność między underpassem a bombsitem A
  • Mirage:
    – naprawiono pixelwalk na respie CT
    – wyeliminowano kilka miejsc na bombsicie A, przez które można było patrzeć
    – wyeliminowano kilka miejsc w przejściu z shorta na środek, przez które można było patrzeć
    – naprawiono model kolizji granatów na vanie na B
    – podczas chodzenia po vanie odtwarzany jest prawidłowy dźwięk
    – schody w pałacu i apartamenty na B od teraz mają poprawny dźwięk podłoża
    – naprawiono potencjalny błąd renderowania na otworze w ścianie w pozycji snajpera CT
    – naprawiono różne bugi
  • Cache:
    – naprawiono niewielkie błędy
  • Nuke:
    – dodano drabinę prowadzącą na silos na B
    – góra bombsite’u B jest tera nieprzezroczysta
    – dodano stos skrzyń na dworze po stronie CT
    – niewielkie poprawki w misc clip
    – w niektórych miejscach poprawiono model kolizji
    – naprawiono miejsce na spawnie CT, gdzie można było zgubić broń

Aktualizacja modelu kolizji:

  • dodano dokładniejszy model kolizji do modeli bombsite’ów używanych na Mirage’u, Inferno i Cache’u
  • dodano dokładniejszy model kolizji dla beczek używanych na bombsicie B na Overpassie

About c0d3r

Leave a comment